اداره مهاجرت کانادا: عدم وجود دستورالعمل‌ جهت سنجش برنامه‌های آزمایشی

اداره مهاجرت کانادا

عدم وجود راهنمایی‌های مناسب

اخبار مهاجرت کانادا: یک بررسی انجام شده از برنامه‌های مهاجرتی آزمایشی کانادا نشان داد که اصول راهنمایی کننده مشخصی برای ارزیابی پیشرفت این برنامه‌ها وجود ندارد.

تنظیم کنندگان این بررسی گزارش کردند که نبود راهنمایی مناسب برای مسئولین اداره مهاجرت کانادا توانایی آن‌ها برای تدوین پروسه مدیریت ریسک را محدود کرده است.

در زمان اجرای این بررسی در ماه ژوئن، جولای و آگوست سال گذشته، 27 نفر شامل مدیران ارشد اداره مهاجرت کانادا و مدیران برنامه و کارمندانی از 13 شعبه مصاحبه شدند.

کانادا 11 برنامه آزمایشی در کمتر از یک دهه تا اوخر سال گذشته ایجاد کرده است

برنامه‌های آزمایشی اداره مهاجرت را وزیر مهاجرت ایجاد می‌کند و اولین برنامه از این گروه به کمتر از یک دهه گذشته یعنی 13 آوریل سال 2013 برمی‌گردد.

در نوامبر سال گذشته، اداره مهاجرت کانادا یازده برنامه آزمایشی شامل برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک ایجاد کرده بود که در ژانویه امسال تبدیل به برنامه دائمی شده و به برنامه مهاجرتی آتلانتیک (AIP) تغییر نام داد.

برنامه AIP بیشتر از ده هزار مهاجر را به منطقه آتلانتیک کانادا جذب کرده است

برنامه آزمایشی مهاجرتی آتلانتیک که در سال 2017 ایجاد شد بیشتر از ده هزار اقامت دائم برای منطقه آتلانتیک کانادا در دسامبر 2021 صادر کرده است. اداره مهاجرت کانادا در اعلامیه‌ای اظهار داشته است که بیشتر از 90 درصد متقاضیان هنوز بعد از یک سال در کانادا اقامت دارند که نسبت به سایر برنامه‌ها نرخ نگه‌داشت بسیار بالاتری است.

به خدمات مهاجرت به کانادا نیاز داری؟

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین دوره قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا در سال ۲۰۲۲
ترودو دستور کار مربوط به اولویت های برنامه مهاجرت به کانادا را اعلام کرد
کانادا بزرگترین قرعه کشی سیستم PNP را در سال جاری برگزار کرد

دیدگاهتان را بنویسید