کانادا 90,000 موقعیت شغلی را در ماه آگوست بازگشایی کرد!

کانادا 90,000 موقعیت شغلی را در ماه آگوست بازگشایی کرد!
رزرو وقت مشاوره

بر اساس پژوهشی که در رابطه با نیروی کار کانادا انجام شده است، علیرغم شرایط موجود اقتصاد این کشور همچنان از روند صعودی برخوردار است.

طبق جدیدترین آمار اداره کار کانادا، در ماه آگوست تعداد افراد شاغل در کانادا تقریباً به سطوح قبل از پاندمی رسیده است.

استخدام در کانادا به میزان 90,000 نفر دیگر در ماه آگوست افزایش یافت. این افزایش نرخ استخدام از ماه آگوست و ماه‌های قبل از آن باعث شده تا سطح استخدام به نزدیک‌ترین نرخ قبل از دوران پاندمی برسد.

آمار و ارقام شرایط بازار کار مربوط به هفته سوم (15 تا 21) آگوست است. تا این زمان در اکثر مناطق کانادا اقدامات سلامت عمومی مربوط به پاندمی به تدریج کاهش یافته است و مرزها نیز برای گردشگران کاملاً واکسینه شده‌ که از ایالات متحده به کانادا می ‌آیند باز شده است.

افزایش نرخ استخدام اساساً ناشی از صنایع تولیدی و خدماتی، به ویژه در بخش خدمات غذا و مسکن، است. صنایع اطلاعات، فرهنگی و تفریحی نیز شاهد رشد قابل توجهی بودند. تعداد افراد شاغل در بخش ساخت و ساز برای اولین بار از مارس گذشته تا به حال افزایش یافته است.

استخدام در اونتاریو، آلبرتا، ساسکاچوان و نوا اسکوشیا افزایش یافته است. سایر استان‌ها با تغییرات جزئی مواجه شدند یا تغییری نداشتند.

نرخ بیکاری از زمان ظهور پاندمی به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، هرچند که هنوز هم 120 درصد بالاتر از سطوح قبل از پاندمی است.

افزایش نرخ استخدام برای مهاجران جدید همچون گذشته

مهاجرانی که ظرف 5 سال اخیر به کانادا وارد شده ‌اند همچنان شاهد روند رو به رشد استخدام در حدود 70 درصد هستند، این نرخ در مقایسه با آگوست 2019 به میزان 6 واحد درصد رشد داشته است. دلیل اصلی این مسئله کاهش شدید پذیرش مهاجر جدید در سال 2020 است.

نرخ استخدام افرادی که بیش از 5 سال در کانادا بوده‌اند حدود 59 درصد بود که 5/1 درصد کمتر از سال گذشته همین موقع است. نرخ استخدام کانادایی‌ ها نیز بیش از 61 درصد محاسبه شد که بیش از 2 درصد کمتر از سطوح قبل از شیوع COVID است.

به خدمات اخذ ویزای کار کانادا نیاز داری؟

بیشتر بخوانید:

سفر به کانادا به عنوان یک هنرمند 
مشاغل مورد نیاز حوزه تکنولوژی استان بریتیش کلمبیا
تغییرات مهم در قوانین نیروی کار موقت خارجی کانادا

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوال شما توسط کارشناسان ما پاسخ داده شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید