صدور دعوتنامه مهاجرت استانی جدید توسط بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، کبک و جزیره پرنس ادوارد

صدور دعوتنامه مهاجرت استانی جدید توسط بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، کبک و جزیره پرنس ادوارد
رزرو وقت مشاوره

بریتیش کلمبیا، آلبرتا، کبک و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه هایی را برای درخواست از طریق برنامه های مهاجرت استانی در این هفته صادر کرده اند. قرعه‌ کشی‌ های آلبرتا و کبک، انتشارات اخیر قرعه‌ کشی‌ هایی هستند که در ماه دسامبر انجام شده‌اند.

اکثر استان ها و مناطق کانادا (به جز کبک و نوناووت) برنامه های نامزد استانی (PNP) خود را اجرا می کنند. از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند می توانند برای نامزدی استانی دعوت شوند. دریافت نامزدی استانی می تواند برای کسب اقامت دائم مفید باشد.

برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان اداره می شود و از برنامه های مهاجرتی کانادا متمایز است. کبک تنها استانی است که بر همه مهاجران طبقه اقتصادی کنترل دارد.

برنامه نامزدهای استانی (PNP) 105000 پذیرش PR در سال را شامل می شود. در سال 1998 آغاز شد و تعداد سالانه پذیرش PNP از آن زمان به طور پیوسته افزایش یافته است. هر دو دولت فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی خارج از مراکز شهری می دانند.

نتایج مهاجرت استانی از 14 ژانویه تا 20 ژانویه

آلبرتا

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) 129 دعوت نامه برای درخواست نامزدی استانی از طریق جریان اکسپرس اینتری آلبرتا در 8 دسامبر صادر کرد و اخیراً این نتایج را منتشر کرده است. کاندیداها به حداقل نمره CRS 305 نیاز دارند.

علاوه بر این، استان این هفته اعلام کرد که نامزدهای اکسپرس انتری در AAIP بر اساس ترکیبی از مشاغل پر تقاضا و روابط خانوادگی فوری به عنوان عوامل انتخاب هنگام تکمیل قرعه کشی از استخر اکسپرس انتری فدرال دعوت خواهند شد.

هیچ تغییری در معیارهای واجد شرایط بودن در هیچ جریانی از AAIP وجود ندارد.

کبک

کبک از 1047 کارگر ماهر دعوت کرد تا در 15 دسامبر برای انتخاب دائم درخواست دهند. نتایج فقط این هفته منتشر شد.

این قرعه کشی کاندیداهایی را هدف قرار داد که مشاغلی با NOC های خاص داشتند و کاندیداها نیاز به پیشنهاد شغلی خارج از جامعه متروپولیتن مونترال و حداقل امتیاز Arrima Expression of Interest 571 داشتند.

این دعوت نامه ها توسط وزارت مهاجرت، (MIFI) برای متقاضیان مهاجرتی که تحت برنامه کارگران ماهر منظم کبک (QSWP) درخواست می کنند، صادر شده است.

افرادی که برای درخواست انتخاب دائم توسط کبک دعوت شده اند حداکثر 60 روز فرصت دارند تا درخواست خود را ارسال کنند و هزینه های پردازش را پرداخت کنند. کبک قصد دارد درخواست‌های کامل را ظرف شش ماه پردازش کند، از تاریخی که تمام اطلاعات مورد نیاز دریافت شده است. این شامل تمام فرم ها و اسناد می شود.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا بیش از 187 نامزد را برای نامزدی استانی در 17 ژانویه دعوت کرد.

این استان 154 نامزد را در یک قرعه کشی عمومی که شامل مشاغل فنی می شد دعوت کرد. این دعوت‌نامه‌ها برای داوطلبان گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیداهای اکسپرس اینتری و داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر بود.

نامزدهای جریان کارگر ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی به حداقل نمره SIRS 105 نیاز دارند. داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر به نمره 82 نیاز دارند. SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس انتری (CRS) عمل می کند اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود.

این استان همچنین دورهای دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

  • 18 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.
  • 15 کارمند مراقبت های بهداشتی از کارگر ماهر، فارغ التحصیل بین المللی، از جمله رده اکسپرس انتری، با حداقل امتیاز 60 و سایر مشاغل مورد تقاضا با حداقل امتیاز 60.

جزیره پرنس ادوارد

در 19 ژانویه، جزیره پرنس ادوارد 216 نامزد را از طریق جریان نیروی کار و اکسپرس انتری PNP PEI دعوت کرد. همچنین هفت نامزد از طریق Business Work Permit Entrepreneur با حداقل امتیاز 62 دعوت شدند.

این اولین قرعه کشی PNP PEI در سال 2023 بود. این استان معمولاً به صورت ماهانه قرعه کشی می کند.

کاندیداهای اکسپرس انتری که مایل به نامزد شدن توسط PEI هستند، باید یک ابراز علاقه (EOI) جداگانه به PNP PEI ارسال کنند.

به خدمات مهاجرت به کانادا نیاز داری؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید