صدور 140 دعوتنامه مهاجرت در آخرین قرعه کشی BC PNP مختص نیروی کار حوزه فناوری

صدور 140 دعوتنامه مهاجرت در آخرین قرعه کشی BC PNP مختص نیروی کار حوزه فناوری

از ابتدای سال جاری تاکنون، بریتیش کلمبیا بیش از 1,100 دعوت نامه برای داوطلبان صادر کرده است تا درخواست خویش را برای برنامه منتخب استانی ارسال کنند.

بریتیش کلمبیا از 140 نیروی کار حوزه فناوری دعوت کرد تا در تاریخ 15 فوریه برای برنامه منتخب استانی درخواست دهند. از طریق برنامه BC PNP Tech، که یک برنامه تحت سیستم منتخب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) است، این دعوتنامه‌ ها صادر شدند.

برنامه BC PNP یک گزینه مهاجرت اقتصادی است که توسط استان بریتیش کلمبیا برای جذب نیروی کار خارجی با تجربه و مورد نیاز بازار ارائه می شود. این برنامه به افرادی که زندگی و کار در بریتیش کلمبیا را انتخاب می کنند مسیری برای دریافت اقامت دائم فراهم می کند.

داوطلبانی که از طریق قرعه‌ کشی مختص نیروی کار فناوری بریتیش کلمبیا دعوت می ‌شوند باید شرایط یکی از گروه های مهاجرتی سیستم اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (Express Entry BC) و همچنین مهاجرت بر اساس مهارت و تخصص (Skills immigration) را داشته باشند، که از طریق سیستم ثبت مهارت ‌ها و مهاجرت (SIRS) مدیریت می ‌شوند.

داوطلبانی که در این قرعه کشی دعوت نامه دریافت کردند از زیر مجموعه های نیروی کار متخصص (Skilled Worker) و فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate) بودند و حداقل امتیاز استانی 85 را نیاز داشتند.

داوطلبان دعوت شده 30 روز فرصت دارند تا برای برنامه منتخب استانی درخواست دهند.

درباره برنامه BC PNP Tech

برنامه BC PNP Tech در می 2017 به عنوان یک پروژه آزمایشی پس از مطالعه بازار کار راه اندازی شد. این مطالعه نشان داد دسترسی به افراد نخبه و استعدادهای برتر بزرگترین مشکل پیش روی بخش فناوری بریتیش کلمبیا است. با توجه به موفقیت این پروژه، بریتیش کلمبیا آن را به یک برنامه دائمی تبدیل کرد. در این برنامه، کارفرمایان فعال در بخش فناوری بریتیش کلمبیا می توانند افراد نخبه و استعدادهای برتر بین المللی را زمانی که نیروی کار واجد شرایط داخلی در دسترس نباشد، جذب و استخدام نمایند.

برنامه BC PNP Tech یک مسیر مهاجرت سریع برای نیروی کار فنی و دانشجویان بین المللی است. داوطلبان باید در یکی از برنامه های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و یک پیشنهاد شغلی با حداقل 12 ماه اعتبار در یکی از 29 شغل واجد شرایط این برنامه داشته باشند (29 eligible occupations). پیشنهادات شغلی تحت برنامه BC PNP Tech باید تمام وقت و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد.

دعوتنامه ها از طریق برنامه مختص نیروی کار فناوری استان برای داوطلبان دارای بالاترین امتیاز که واجد شرایط لازم نیز می باشند به صورت هفتگی ارسال می شود. زمانی که پذیرش داوطلبان در برنامه منتخب استانی تأیید شود، می توانند برای اخذ اقامت دائم از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تحت برنامه منتخب استانی درخواست دهند.

به خدمات مهاجرت به کانادا نیاز داری؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید