دعوت از نامزدها در قرعه کشی های اخیر PNP توسط بریتیش کلمبیا ، ساسکاچوان و جزیره پرنس ادوارد

رزرو وقت مشاوره

سه استان در این هفته برای کاندیداها دعوتنامه صادر کرده اند.

بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه هایی را برای درخواست از طریق برنامه های نامزد استانی (PNPs) در این هفته صادر کرده اند.

کسانی که نامزد استانی می شوند ممکن است برای به دست آوردن اقامت دائم مزیت داشته باشند.

اخیراً، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دو قرعه کشی اکسپرس اینتری را در این ماه برگزار کرد، از جمله قرعه کشی این هفته، که در آن فقط نامزدهایPNP ، ITA دریافت کردند. PNP به استان‌های منفرد اجازه می‌دهد تا نامزدهایی را هدف قرار دهند که مهارت‌ها و تحصیلات لازم را برای کمک به کمبود نیروی کار محلی و کمک به اقتصاد استانی دارند.

نتایج مهاجرت استانی از 11 فوریه تا 17 فوریه

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا بیش از 232 نامزد را برای نامزدی استانی در 14 فوریه دعوت کرد.

این استان 183 نامزد را در قرعه کشی با هدف مشاغل فنی دعوت کرد. این دعوت‌نامه‌ها برای داوطلبان گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر می‌شد و شامل کاندیداهای اکسپرس انتری می‌شد، که همه آنها به حداقل نمره SIRS 83 نیاز داشتند.

(SIRS مشابه سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری (CRS) است اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود.)

مهاجرت مهارت ها در بریتیش کلمبیا شامل پنج جریان است که برای افرادی با مهارت ها و تجربه های مختلف طراحی شده است. چهار مورد از این استریم ها دارای گزینه Express Entry BC نیز هستند. جریان پنجم برای کاندیداهای Entry-Level و Semi-Skilled است، به این معنی که آنها تجربه کاری در کد NOC که واجد شرایط اکسپرس اینتری است ندارند.

این استان همچنین دورهای دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد:

  • 29 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.
  • 20 کارمند مراقبت های بهداشتی از کارگر ماهر، فارغ التحصیل بین المللی، از جمله رده اکسپرس اینتری، با حداقل امتیاز 60 و سایر مشاغل اولویت دار، با حداقل امتیاز 60.

ساسکاچوان

اولین قرعه کشی برنامه نامزدهای مهاجر ساسکاچوان (SINP) برای سال 2023 در 16 فوریه برگزار شد.

این استان 177 نامزد را در جریان اکسپرس انتری و 243 نامزد را در جریان مشاغل مورد تقاضا دعوت کرد. داوطلبان هر دو رشته حداقل نمره 84 را لازم داشتند.

جزیره پرنس ادوارد

در 16 فوریه، جزیره پرنس ادوارد 222 نامزد را از طریق جریان کار و اکسپرس انتری PNP PEI دعوت کرد. همچنین شش نامزد از طریق Business Work Permit Entrepreneur با حداقل امتیاز 70 دعوت شدند.

کاندیداهای اکسپرس انتری که مایل به نامزد شدن توسط PEI هستند، باید یک ابراز علاقه (EOI) جداگانه به PNP PEI ارسال کنند.

به خدمات مهاجرت به کانادا نیاز داری؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید